27 januari 2012

Sitter i datasalen med Angela och jesper

Sitter och dunkar musik med Angela och Jesper.
Jesper sitter och spelar på facebook och snackar med oss.
Och angela kollar på gnottrana eller vad fan dem heter.
Och jag sitter på msn, facebook, youtube och läser om hinduism.
jävligt nice det är intressant.
Angela sitter oxå och kolla på mamma mia på yt och katter..
Hon dö skrattar och säger hon har bra humor men jag tvivlar på det.
Julia, vilma och evve är inte här..
Stackans data med angela ..
men funderar på om man ska börja jobba eller vad man ska göra..
Ingen lärare som kollar oss liksom.
Så kan göra vad jag vill och det kan alla andra som är här med .
Så ja varför inte blogga och kolla andra sidor...
Har ändå inget att arbeta med soo??
Hehhehe läraren tycker det ser azzuum ut på religionen..
Jag älskar religion det är så jävla bäst och roligt.
Vilma kastade ägg på angela innan ;P
Hahah så hela hon stank ägg och hela hennes jacka är dränkt i det och hela skåpet stinker ägg..
Luktar inte gott omjag säger så..
Heheh angela ska ge hämnd på måndag om vilma kommer.
Fast det märker man ju !
Men nu ska jag börja läsa tror jag omjag inte åter kommer så läser jag eller tramsar med angela.
Hahah puss herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar