26 januari 2012

det var det jag skrev igår.. kom på min gamla

Kom till skolan tidigt i morse.
Och ingen var så klart där så jag väntade på alla.
Men när skolan började skulle vi ha ett möte med skolsystern.
Så vi var där till 9.00 och sen fick jag sluta för läraren.
Sen möte hos kuratorn 9.30 till 10.00.
Sen lektion 10.00 till 10.30..
Sen hade vi rast i 10min och sen idrott.
Men som vanligt var jag inte med.
Men sen hade vi lunch vi var i matsalen med Julia Angela juniior och vilma.
Grymt nice.
sen drog jag juniior till data salen och skrev massa lappar om att angela fyllde år och med bilder.
Hehe, satt upp ett antal lappar och satt tejp över angelas skåp så hon inte kunde öppna det.. Hehhe
Sen typ gick jag till matten men drog ut snabbt och gick till datasalen.
och la upp bilder på angela där med.,
ganska kul.
Sen kom ida och då började vi flumma och fick hur mycket skit som helst..
För vi gick in till Joacim och en annan skratt kille.
Men då fick vi skit mycket skit och fick inte vara i A-laget men det var vi ändå :)
Haha, kan ju inte lydda allt. sen gick vi förbi i c och jag vinkade till Ronja och hon vinkade tillbaka.
Men det var tydligen fel att göra det.. och jag blev sur.
Sen gick vi till a-laget igen och flummade. och sen sa han igen att vi inte fick vara där men..Jag bar det är fritt land !! Hahahahah, så jävla ägd man kan vara eller?
Hehheh haft en azzuuummm dag med alla möjliga människor. :P
Hoppas man kan ha kul snart igen ;p

herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar