28 januari 2012

Hej hej inte bloggat på HELA dagen.

Hej hej, jaha då har man varit hemma en bra stund.
Sov hos Zandra inatt, fast vi somnade vid 1 tror jag.
Sen vaknade vi vid 09:00..
Tidigt och sen vid 13.00 och var hemma till kvart i 14:00.
Men var bara där i en timme, men Frida säger att jag bara var där i tio minuter..
Aja skit samma igentligen. Det spelar ju igentligen ingen roll vad för jag var inte där hela tiden.
Men var och träffade Kewin Vilma Evelina B och JP.
Hände inte så mycket så det kvittar ju.
Saknar redan Kewin...
Jahopp nu är alla uppe utan Melinda.
och såklart mig eftersom jag sitter här på bloggen.
I morgon ska man till mamma och göra något som jag inte vet ännu. men nu sk a jag nog palla mig upp och kolla tv och sånt
puss puss :PP<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar