01 januari 2012

Inte bloggat på ett tag.

Hej. Jaha, nu har skolan slutat för terminen, julafton har varit, nyår var igår. 
2011 har varit ett år med många upplevelse, nya vänner, flyttat och börjat på en ny skola. 
Det har gett mig kunskap, tid att tänka, lära känna massa underbara människor både i halmstad och våxtorp. 
Vissa har varit bra och vissa mindre bra. Men mitt egna liv har förändras. Det kanske inte märks på utsidan, utan insidan. Min personlighet har blivit annorlunda och utvecklats. Och nu på väg att flytta hem till pappa. Men just nu sitter jag hos mamma i getinge och gör inte så mycket, Klockan tre kommer det gäster eftersom att min låsas pappa fyller år idag. Ett stort grattis till han. Sen myst med min lilla sweety snowstorm. Sen fick jag öppna mina julklappar idag. 

Känslor (kärlek)

Jag drömmer om dig, 
om en ängel ska komma flygande, 
och denna ängeln är du

Att du får mig sväva upp i luften, 
och får mig flyga med dig, 
till en plats där bara du och jag finns, 
en plats som är magisk och underbar, 
att leva med din är nu en dröm, 
innan var den sann.

Du är ett underbart ljus som lysser upp allt i mörkret, 
ett ljus som aldrig kan slockna, 
ett ljus som lyser för alltid, 
jag älskar dig.. 

en bild från nyår och är grymt nöjd med denna bild om jag ska uttala mig. ..
puss puss hejdå//texxe
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar