22 januari 2012

gudstjänst

hej hej, ganska stresad dag idag.
Vaknade 9.25 och skulle vara i kyrkan klockan 10 trodde jag ja.
Men istället skulle jag varit där 9.30.
Aja, gick upp snabbade mig in i duschen och sen klädde på mig,
 och sist åt och fixade resten.
Kvart i tio så gick jag fort ner till kyrkan så jag skulle hinna.
Kom exakt 10.00 till kyrkan och sen såg jag att det stod att det började 09.30.
Men det var ju redan försent så det var bara att gå in och sätta sig.
Och börja skriva ner allt man ska skriva.
Sen var man där till ca. 10.25-30 ungefär.
Sen blev det röra sig hemåt och vila lite.
Men efter en stund gick alla ut.
utan jag och min älsta lilla syster som satt och ritade.
Men efter ett tag gick hon ut och när väl jag skulle ut kom hon in igen.
Jag stannade inne en stund.
Sedan gick jag ut för att passa min lilla syster som är snart 2år.
Men jag lekte med henne en stund sen kom sandy ut.
och så klart blev det snöbollskrig för vår det!
Sedan började pappa kasta snö med och det var kul så länge det varade.
Men sen drog vi in och stina lagade mat till oss :)
Så nu har vi nyss ätit lite mat..
Ikväll blir det nog att hemsöka angelica ?
Kommer att bli roligt.
hehe, så ska man kolla facebook nu ..
puss puss

(bloggar kanske sen igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar