26 januari 2012

jag älskar dig.. ♥

Jag vet inte vad det är med mig,
Men jag älskar dig ännu,
Jag vill inte att det ska vara så här,
Jag vill glömma dig,
Men på samma gång vill jag inte,
jag vet inte vad jag ska göra utan dig,
men är jag med dig ,
så blir jag så lätt sårad om du skaffa någon annan,
men jag vill inte mista dig,
för jag blir sårad av att jag inte kan acceptera att du hittat en ny..
Men jag kan inte släppa dig,
jag är bunden till dig och vill alltid vara det.
Allt du sagt till mig ekar i mitt huvud.
Men vad e det som gör att jag inte kan släppa dig??
Jag vet inte men det är jobbigt..
Varje gång jag är med dig känner jag mig speciell och trygg..
Du får mig må bra, men jag känner ett hål och svek i mitt hjärta,
men jag vet ännu inte varför..
Utan dig kommer jag inte kunna vara glad,
men jag kan fejka,
jag kan låsas..
Även om jag mår piss..
Jag älskar dig över allt Kewin... <3
även om det inte är vi.. <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar