26 januari 2012

sång text på svenska och engelska men låt på engelska

Jag försökte vara allt du behöver
försökte aldrig göra dig besviken
fortfarande kan jag se det i dina ögon
Inte tillräckligt bra

(Den här gången trodde jag att jag verkligen kunde ändra)
(Jag gav det hela)
(Den här gången du verkligen hade min allt)
(Jag antar att jag hade fel)
Jag antar att jag hade fel

Vad kan jag säga, vad kan jag göra
Det är vem jag är och jag såra dig
Vad kan jag säga, vad kan jag göra
Oavsett hur starka mina känslor är
Jag slutar alltid såra dig

Jag slutar alltid såra dig
Jag sårar dig

Jag försökte bara vara honom
Du har alltid velat ha i livet
Fortfarande jag ta med dig bara elände
(Vad kan jag göra)

(Denna gång jag trodde på dig, i mig)
(När jag gav det hela)
(Den här gången kunde jag se allt perfekt)
(Jag antar att jag hade fel)
Jag antar att jag hade fel

Vad kan jag säga, vad kan jag göra
Det är vem jag är och jag såra dig
Vad kan jag säga, vad kan jag göra
Oavsett hur starka mina känslor är
Jag slutar alltid såra dig
Jag slutar alltid såra dig

Utan dig Jag gråter
Med dig är jag bara sårar dig

Utan dig är jag döende
Med dig är jag slita ditt hjärta

(Utan dig Jag gråter)
(Utan dig är jag )

Vad kan jag säga, vad kan jag göra
Det är vem jag är och jag såra dig
Vad kan jag säga, vad kan jag göra
Oavsett hur starka mina känslor är
Jag slutar alltid såra dig
Jag slutar alltid såra dig
Jag slutar alltid såra dig

///

I tried to be all that you need
tried not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough
(This time I believed that I really could change)
(I gave it all)
(This time you really had my everything)
(I guess I was wrong)
I guess I was wrong
What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you
I always end up hurting you
I'm hurting you
I tried hard only to be him
You've always wanted in life
Still I just bring you misery
(What can I do)
(This time I believed in you, in me)
(When I gave it all)
(This time I could see it all perfectly,)
(I guess I was wrong)
I guess I was wrong
What can I say, what can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you
I always end up hurting you
Without you I am crying
With you I am just hurting you
Without you I am dying
With you I am tearing your heart
(Without you I am crying)
(Without you I am dying)
What can I say, What can I do
This is who I am and I'm hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you
I always end up hurting you
I always end up hurting you



Vad jag har i mig, i mina ögon är du
Jag skulle dö om vi var igenom
Vad jag känner mig nu vad jag på väg in
Jag är vilse i smärta utan dig
kallt, så ensam

Allt jag har är att du
Det är allt jag andas för
Allt jag behöver är att du
Nu kan jag inte göra det genom

Alla kvällar har jag bett
Detta måste alla osanna
Jag är inte beredd att vara stark
Jag kan bara inte tro
Jag förlora dig
Oförberedd att bedriva
Jag kan inte se du går bort
kallt, så ensam

Allt jag har är att du
Det är allt jag andas för
Allt jag behöver är att du
Nu kan jag inte göra det genom
Jag förlorar dig för evigt
Jag är vilse i smärta utan dig
Jag lämnar marken för evigt

Avlägsen, långt är ödet väljer mig
Jag kan inte vara stark livet är att koppla mig
Nu ensamhet infekterar mig
Borta är de dagar
Du var där skyddar mig
kallt, så ensam

Allt jag har är att du
Det är allt jag andas för
Allt jag behöver är att du
Nu kan jag inte göra det genom
Jag förlorar dig för evigt
Jag är vilse i smärta utan dig
Jag lämnar marken för evigt

Allt jag har är att du
Det är allt jag andas för
Allt jag behöver är att du
Nu kan jag inte göra det genom

////

What I have in me, in my mind is you
I would die if we were through
What I'm feeling now what I'm heading Into
I am lost in pain without you
So cold, so alone

All I have is you
It Is All That I'm breathing for
All I need is you
Now I can not make it through

All the nights I've prayed
Must this all be untrue
I am not Prepared to Be strong
I just can not believe
I am losing you
Unprepared to carry on
I can not see you walk away
So cold, so alone

All I have is you
It Is All That I'm breathing for
All I need is you
Now I can not make it through
I am losing you forever
I am lost in pain without you
I am leaving ground forever

Distant, so far, Destiny ice Selecting Me
I can not be strong life is disconnecting me
Now loneliness infecting me
Gone are the days
You were there Protecting Me
So cold, so alone

All I have is you
It Is All That I'm breathing for
All I need is you
Now I can not make it through
I am losing you forever
I am lost in pain without you
I am leaving ground forever

All I have is you
It Is All That I'm breathing for
All I need is you
Now I can not make it through

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar