21 januari 2012

Bowling idag

Hej hej, varit på bowling idag med pappas och familjen här  idag.
Gick inte så bra men det var ett tagsen om man säger så.
Jao, skolan har gått toppen i veckan typ.
Visst kanske inte jobbat så mycket men ändå varit på varje lektion.
Igår var man med anjje och var ute så möte vi Amanda och Felicia w.
Hihi lite flummiga var vi alla.
Sedan stack dem och det slutade med att jag och Angelica stannade i byn en stund.
Sedan gick vi upp i samhället och satt oss på bettans och chillade ett tag till Anna-lena kom och körde oss hem.
Hade en underbar dag igår och idag.
Kanske ut i morgon. jag vet inte ännu.
Men ska åtminstode försöka komma iväg på en gudstjänst i morgon så jag hinner med det innan man ska komfermeras så att jag inte kan göra det.
Får se vad som händer sen.
Snart blir det att chilla i sängen och kolla på en film.
Eller rättare sagt flera filmer.
Ni som har Comviq kan ju underhålla mig eller ?
Idag lagade jag och Angela mat, det blev potatis sås och kött.
Fast som sagt det var inte vi som bestämde mat utan Stina.
Jahopp, saknar alla underbara människor i halmstad :P
Hoppas att kunna träffa er snart igen .. ;)(
men nu ska jag göra annat..
puzz puzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar