18 december 2011

Hej och välkomna till min blogg

Hej, nu har jag skaffat en blogg igen.
Men denna gången ska det skötas ordentligt annars vet jag inte vad jag gör med mig själv.
Jahopp, nu sitter jag hos mamma och gör inte så mycket.
Myste med Elsa, Chilli o Snowstorm innan.
Snowstorm har blivit min lilla favorit, eller vad man ska kalla det.
Visst alla är precis lika omtyckta men det är något alldeles extra med snowstorm.
Det är svårt att förklara varför, men hon har en alldeles speciell täckning som jag gillar.
Djur är något jag inte klara mig utan, musik, mobil, familj och vänner.
Älskar allt det, mitt favorit band/artist är Dead by april, för jag tycker deras låtar är fina, och betydelse fulla.
Men det är vad jag tycker, kanske inte alla andra.
Och det respekterar jag.
Jag gillar inte folk som snackar bakom ryggen, vill  hellre att den säger det ansikte mot ansikte.
Men i verkligheten händer aldrig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar